Tjabba tjena hallå




Här är några bilder från idag  när Emilia var här. Vi gjorde egentligen inte så mycket, tog lite kort sminkade varandra och lagade mat. Asså Emilia har en tendens att alltid bli bra på kort, så det var hon som fick agera modell idag, haha. Nu är det bara några dagar kvar tills skolan börjar igen så nu måste jag börja göra lite nytta och ta vara på de sista dagarna. Läsa ut engelskaboken och skriva färdigt en utvärdering är det viktigaste, sen ska jag försöka ha lite kul också...

Juste, nyårsafton får vi inte glömma! Var hemma hos Astrid och hade det superkul. Tog inga bilder själv, men om jag har tur kanske jag får låna några. Ciaoo!!

Kommentarer
Postat av: en viss person som börjar på E... ;D

det blev ju faktiskt fina bilder efter redigeringen! ;P :D jag måste lägga till: verkligen inte alltid bra på bild* hahahah xP och du blir ju oxå bra på bild!! ;D <3 <3

2012-01-02 @ 23:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0