Torsdag

Jag vet inte varför, men helt plötsligt fick jag bara lust att skriva. Det var ju ett tag sen jag skrev, men det beror på att jag har haft så mycket att göra. Innan den här veckan hade vi nästan inga prov, men det är nu det börjar. I tisdags var det svenska nationella och även idag. Nästa vecka har vi kemiprov, veckan efter det är det matte- och spanskaprov och sen verkar det fortsätta sådär ett bra tag. Jag får ta en dag i taget och försöka att inte tänka för långt fram, då kommer jag bli galen, haha.

Förra veckan damp min personliga almenacka ner i brevlådan. Äntligen! Jag vet inte hur länge jag satt och funderade på hur jag ville ha framsidan. Först hade jag bestämt mig för att jag skulle ha en egen bild som jag hade tagit, sen ångrade jag mig och tänkte att jag skulle välja en av framsidorna dem har på hemsidan istället, men det slutade med att jag gjorde en egen bild i photoshop. Jag laddade ner en fin stil från dafont.com och en photoshop-pensel från en annan sida och gjorde exakt som jag ville ha det. Den blev ljusblå med vit text och vit bild, superfin! Kan lägga upp en bild lite senare.

Nu ska jag sätta mig och plugga kemi, elektrokemi... 

Kommentarer
Postat av: eli

Tack! :)

2011-02-20 @ 15:45:19
URL: http://ellir.blogg.se/
Postat av: eli

Haha. ja :)

2011-02-22 @ 17:52:29
URL: http://ellir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0