Prao

Hej! Det var ett litet tag sen jag skrev, så jag tänkte slänga in ett litet inlägg och berätta vad jag gör. Den här veckan och nästa vecka praoar jag på r.o.o.m. Det är en jättefin inredningsbutik som ligger högst upp i PUB-huset. På torsdag ska de öppna en till butik på våning två, så det är väldigt mycket att göra just nu...men kul såklart! Det är så skönt att slippa skolan så jag glömmer nästan bort att vi har hemmauppgifter som vi ska göra under de här två veckorna. Vi ska bland annat läsa ut en bok som jag inte ens har börjat med. Jag tänkte från början gå till biblioteket och låna en, men eftersom jag är så dålig på att lämna tillbaka dem i tid och alltid måste betala några kronor som förseningsavgift är det nog bäst att jag försöker leta upp en här hemma i stället. Bäst att börja redan nu!

Förvaringslåda Sweet Apples i gruppen Picnic och Uteliv hos HouseofHedda.com (HDOCLUNCHBOXAPPLEGREENr)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0