Alexa





Väskan Alexa från Mulberry måste vara den finaste väskan som finns, dock är den alldeles för dyr. När jag gick in på Chicys hemsida fick jag syn på väskan ovanför som nästan ser precis lika dan ut, men för "bara" 899 kr. Det är fortfarande mycket pengar, men det är i alla fall bra att veta att det finns ett billigare alternativ! (som inte är i riktigt läder...)

Idag var det klassens dag. Vi åkte till Vaxholm tillsammans med paralellklassen för att sola, bada och ha det roligt. Det var iskallt i vattnet så för mig blev det inget bad, men roligt var det i alla fall! När vi hade kommit hem cyklade jag och Elinor till Täby Centrum för att shoppa lite. Jag hittade inga jeansshorts som jag hade tänkt köpa men jag bytte de svarta shortsen jag köpte på ginatricot i lördags till en mindre storlek. De är inte speciellt snygga, men de är helt okej.

Kommentarer
Postat av: eli

http://c00kies-est-une-cuillere-a-absinthe.blogspot.com/ Köpte en liknande ;D Bara så du vet haha!



Jag tror att jag köper klänningen i svart också ;)

2010-06-09 @ 22:15:30
URL: http://ellir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0