Sonia Rykiel


Efter dansen bestämde jag mig för att gå en sväng i Täby Centrum. Hade tänkt att köpa ett till Tomas Sabo-hänge till mitt armband jag fick i julas, men hittade inte det jag letade efter. Ville ha ett med lite färg på eftersom dom flesta jag har är silvriga. Tittade också in på Hm där Sonia Rykiels kläder finns nu. Mycket var fin men det är inte riktigt min stil. Måste sätta mig och plugga en stund nu, har mycket prov och läxor till nästa vecka. Får se hur det går... 

Har märkt att jag inte har så mycket egna bilder på bloggen och just nu beror det på att vi använder en gammal dator som är jättelångsam. Men jag ska bli bättre på att lägga in egna bilder när den vanliga datorn är fixad :)

Kommentarer
Postat av: gabriel

Täby centrum sägs vara sveriges största inglasade centrum, kan det stämma? ;)

2010-02-21 @ 20:07:15
URL: http://gabriel.bubbleroom.se
Postat av: gabriel

sv: precis, det är det jag tänker på med. Och då är a6center i jönköping större! :)

2010-02-21 @ 21:58:58
URL: http://gabriel.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0