Alice i underlandet

Idag hade jag en riktig lång sovmorgon, våran första lektion började halv elva. Och eftersom det var idrott fick jag ännu mer tid på mig (gymnastiksalen ligger väldigt nära). Jag hann sova lite längre,duscha, locka håret och läsa ut en bok. Annars brukar jag bara hinna med det som är absolut nödvändigt. Juste, Elinor frågade om jag ville se Alice i underlandet som har premiär snart (såklart vill jag det), så hon bokade biljetter. Det ska bli jättekul!


I måndags var det 50-talstema på våran skola. Vi hade 50-talsinspererade lektioner och kläder som passade. Önskar att vi kunde ha sånt oftare! :-) Frisörer kom dit för att göra fina frisyrer, kika in på Elinors blogg om ni vill se hur jag såg ut i håret. Det var inte så speciellt, men jag fick fina lockar.


Kommentarer
Postat av: eli

:)

2010-02-18 @ 16:46:44
URL: http://ellir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0