Helloooo

Den här dagen har varit riktigt bra. Har varit på dans och ja, efter det har jag bara slappat. Funderar på om jag ska träna lite till biologiprovet som är på tisdag eller se på någon bra film. Tror att det blir båda, börjar med att läsa biologin så att jag får det bortgjort och sen blir det film så jag har något att längta till. Har precis ätit klart middagen, mamma gjorde kyckling och ugnsrostade grönsaker som Sanne gjore i Halv åtta hos mig. Brukar ni se det? Sen blir det schweizernötkaka, hehe det receptet kommer också från programmet. Hoppas att det blir gott...

Kommentarer
Postat av: juulan

svar: tack så jättemycket!

2009-11-17 @ 15:36:36
URL: http://juulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0