The perfect summer dress


I dag har jag inte gjort så mycket förrutom att ha gått en sväng på loppis med pappa och lillebror. Fick med mig två fina klänningar hem för 40 kronor styck. Egentligen tycker jag inte om att köpa begagnade kläder, men de här var helt oanvända och i rätt storlek, så det kunde ju inte bli bättre. Den ovanför från Hm (The Garden Collection) blir perfekt till midsommar om det blir bra väder! Att gå på loppis börjar bli som en tradition nu, man hittar nästan alltid något kul. Det blir mest småsaker när man går på loppia, men ibland kan det också bli riktiga fynd!

I kväll åker jag + familj till några kompisar på middag, men efter kanske det blir en till uppdatering nu när jag ändå är i gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0