Nitar

SandalSandal
Rotade fram mina gamla gladiatorsandaler från förra sommaren för att se om de fortfarande passade...Och nej det gjorde dom inte, så nu har jag en bra anledning att köpa nya. Dessa snyggingar från Dinsko är perfekta, de är både snygga och sköna! De ser mycket finare ut i verkligheten eftersom nitarna är silvriga och inte svarta/gråa som det ser ut på bilden. De kommer ifrån dinsko och priset är 349:-

Det är så skönt med temavecka, att det inte är några läxor och inga vanliga lektioner. Men nu ska jag sätta mig och plugga till proven som vi har nästa vecka, fysik och matte...   

//Clara

 

EDIT: Nu är skorna mina! Men jag måste fundera lite mer på om jag ska behålla dom eller inte. De är fortfarande lika snygga och sköna som jag skrev ovanför. Men det är bara det att dom inte sitter lika bra som jag hade trott, de sitter lite löst. Jag får fundera lite till och sen får jag se hur jag gör :)


Kommentarer
Postat av: NATALIE

dom var snygga! :)

2010-06-06 @ 18:26:56
URL: http://naataali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0