Macarons


Goda macarons från gateau

Heejsan! Nu var det ganska länge sedan jag skrev sist för jag har verkligen haft fullt upp. Speciellt de senaste veckorna då det har varit så mycket prov. Sen har jag också blivit lite smått beroende av min iPhone som jag fick när jag fyllde år, så jag har knappt gått in på datorn. Haha, att surfa på mobilen är nytt för mig ;)Nu är det i alla fall påsklov! 4 dagar har gått av lovet och i morgon åker jaq till Skellefteå. Den 10 timmar långa bilresan är inget jag längtar till precis, men det ska bli kul att träffa släkt och kompisar. Det är ju så tråkigt här när Elinor inte är hemma...

Nu ska jag packa det sista så jag slipper göra det i morgonbitti, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0