Skor


Nu har jag köpt mina vinterskor! Efter massor av letande blev det till slut dessa från vagabond. De är helt perfekta, bara lite stora (men det fixas lätt med ett par lite tjockare sulor). Längtar tills jag ska använda dem!

Idag var det första dagen efter höstlovet, alltså inte kul. Men det var i alla fall bra att vi fick över en timmas sovmorgon. Jag skippade idrotten eftersom jag har haft feber och är förskyld, det är verkligen inte ofta jag hoppar över jumpan så det kändes konstigt att titta på medans de andra körde styrketräning, haha men skönt :)

//Clara

Kommentarer
Postat av: eli

Åh, de var jättefina! Ha på dig dem :)

2010-11-08 @ 20:58:10
URL: http://ellir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0