Diana Mini Camera/


Igår efter praoen gick jag förbi Efva Attling-butiken för att byta kedja till mitt halsband jag fick när jag fyllde år. Passade på att gå till Urban Outfitters för de har ju alltid så fina saker. Jag tog en liten titt på Diana Mini Camera, den tar verkligen fina bilder! Skulle vara kul att ha en sån i sommar så att man kan göra ett album av alla kort. Lite över 700 kronor kostade den där, men har sett att man kan köpa den till ett billigare pris på nätet. Hmm, får ser hur jag gör...det kanske är bättre att spara ihop till en lite mer ordentlig kamera först?

Imorgon är det näst sista dagen på Vete-katten. Jag hade gärna praoat några veckor till för att slippa skolan, men det är i alla fall skönt att det är lov direkt efter. Jag ska försöka göra klart så mycket läxor jag kan så att jag inte behöver göra något tråkigt på lovveckan. Snart kommer mina kusiner Elly och Alfons så jag ska städa lite innan dom kommer...

//Clara ❤

Kommentarer
Postat av: Anonym

SAKNAR DIG CLARA/LINNEA

2010-03-31 @ 20:58:54
Postat av: Clara

JAG SAKNAR DIG OCKSÅ!



Har du tagit bort din blogg? Vi måste träffas någon gång! :)

2010-03-31 @ 22:16:26
URL: http://aralcc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0