Jul

Julen hos kusinerna var toppen! Vi gjorde inte så mycket, vi fikade mest och tog det lugnt. Den bästa julklappen jag fick är nog min kamera! Jag hade önskat mig en, men jag trodde inte alls att jag skulle få någon. Här är några bilder som jag tog på julafton och på juldagen :)


Nikon 3d100 är var den heter. Det är en systemkamera för nybörjare och eftersom jag är en nybörjare är den ju perfekt. Hittills har jag bara kört på auto, men jag ska lära mig lite mer så att jag kan välja inställnigarna själv.




Påväg hem från Skåne köpte vi polkagrisar i närheten av Gränna, gott :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer - JenniferTheStar.blogg.se

Fin blogg!^^

2011-01-01 @ 01:08:05
URL: http://jenniferthestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0